Shopping cart₪0

  • מתאים לכל הרכבים הסטנדרטים.

מגבים

יש מגבים באתר ואתה לא יודע איזה בדיוק מתאימים לרכב שלך פנה אלינו ואנחנו נעזור לך לבדוק מה מתאים בדיוק לרכב. מגבים מגיעים בכמה גדלים וכמה איכויות שונות לדעת מה מתאים לרכב שלך בדיוק אתה צריך להיכנס לאתר לבחור ביצרן הרכב, אחרי זה את הדגם, נפח מנוע ושנתון הרכב. מומלץ להחליף מגבים בסוף הקיץ, כי בקיץ המגבים מתייבשים ונעשים למאובנים והם לא עוזרים בניקוי השמשה. 

איך תרכוש דרכנו מגבים  שלך?

נרשמים לאתר ומתחברים, בוחרים את המגבים  שלך מוסיפים לעגלה, ואז פשוט מה שנשאר לעשות זה להזין את הפרטים למשלוח פרטים לתשלום וזהו המשלוח בדרך אליך באמצעות חברת משלוח חיצונית אשר מגיע תוך מספר ימים עד לבית. למה לרכוש דרכינו את המגבים לרכב שלך? אנחנו דואגים לספק ללקוחותינו את המוצרים הזולים ביותר אך ללא חשש באיכות המוצר, הספקת חלקי חילוף באופן המהיר ביותר בדרך כלל תוך יום עסקים אחד, שירות טלפוני מהיר ומקצועי עזרה בכל שאלה ובקשה.

צריך יעוץ לפני רכישת מגבים

תוכל תמיד לפנות אלינו גם אם לא מדובר במגבים שלך, אנחנו דואגים לפרט על כל חלק וחלק באתר ודואגים לתאר אותו ולתת תצלום של המוצר בשביל לספק ללקוחותינו את המידע לפני הרכישה. דרכנו תוכל לבדוק ולהשוות מחירים מול המתחרים והמכונאים, לפני רכישת המוצרים בשביל לחסוך בכסף ולדעת גם כי המוצרים באמת מוחלפים ברכב ולבחור באיכות שלהם. אתר חלקי חילוף לרכב שם דגש גדול על הוזלת המחירים ודואג לספק ללקוחות את השירות הטוב ביותר, וגם מספק ללקוחותיו בחירה עצומה של בחירה בכמה סוגים של מגבים וגם מוצרים אחרים.

מגבים −15%

79

67.00

WhatsApp
תוספי דלק דיזל