Shopping cart₪0

  • זוג נורות לרכב מבית PHILIPS.
  • אריזת נורות בננה לרכב C5W 12V.
  • חברת PHILIPS נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום של הנורות לרכב.
  • מגיע באריזת בליסטר בשביל לשמור על הנורות לרכב.
  • תוצרת אירופה.

נורות לרכב

אצלנו באתר חלקי חילוף לרכב תוכל למצוא נורות לרכב שלך באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר הזול ביותר ביחס לאיכות. אנחנו בחלקי חילוף לרכב דואגים לשמור על ליין של מוצרים איכותים, כאשר מדובר בנורות לרכב זה הראיה הלילית שלך אז חובתנו היא לשמור על איכות גובהה. באתר תוכל למצוא מלאי רחב של נורות לרכב כמו: H1, H3, H4, H7 נורות קסנון ועוד.. מחפש נורה ספציפית ולא מצאת באתר? אתה לא יודע האם הנורה מתאימה לרכב שלך? תמיד תוכל לפנות אלינו דרך הדף צור קשר ונציגנו ישמחו לתת לך מענה על כל שאלה ובקשה.

מחפש נורות לרכב שלך?

חיפשת נורות לרכב שלך? מעולה! הגעת למקום הנכון באתר שלנו חלקי חילוף לרכב תמצא את הנורות שחיפשת במחיר הזול ביותר ברשת ובאיכות הגבוהה ביותר. גם כן תוכל למצוא באתר נורות השאר מספקות הספק אור חזק יותר של 30 אחוז ויותר מאשר נורות לרכב רגילות. הנורות לרכב אשר מופיעות באתר עברו את התקינות המחמירות בארץ, ובנוסף רוב הנורות לרכב מגיעות באריזה בליסטר אשר שומרת על הנורות לרכב.

למה לרכוש נורות לרכב דרכנו?

אצלנו באתר תוכל למצוא נורות לרכב במגוון רכב של סוגים ואיכויות שונות, באתר גם תוכל למצוא את הנורות לרכב שאתה מחפש במחיר הזול ביותר וכמובן ללא חשש בפגיעה באיכות המוצר. גם כן דרכנו תוכל תמיד להשוות מחירים ואו לבדוק האם אכן מדובר בנורות לרכב שאתה מחפש, כל הנורות לרכב שנמצאים באתר עוברים צילום בשביל להמחיש את המוצר ללקוח וגם תוכל לבדוק האם אכן המוצר מתאים לך בבדיקה מהירה בתיאור המוצר.

PHILIPS זוג נורות בננה C5W 12V

9.00

WhatsApp
תוספי דלק דיזל