Shopping cart₪0

  • זוג מגבים לרכב איכותיים במיוחד, מבית IPPON Vision.

  • להתאמה מדוייקת של המידות יש לבדוק את האורך הקיים ברכב לפני ההזמנה ולציין בהערות בעת הרכישה.

  • מגיע עם 11 מתאמים בכל אריזה להתאמה מדוייקת לרכבך. 

מגבים

יש מגבים באתר ואתה לא יודע איזה בדיוק מתאימים לרכב שלך פנה אלינו ואנחנו נעזור לך לבדוק מה מתאים בדיוק לרכב. מגבים מגיעים בכמה גדלים וכמה איכויות שונות לדעת מה מתאים לרכב שלך בדיוק אתה צריך להיכנס לאתר לבחור ביצרן הרכב, אחרי זה את הדגם, נפח מנוע ושנתון הרכב. מומלץ להחליף מגבים בסוף הקיץ, כי בקיץ המגבים מתייבשים ונעשים למאובנים והם לא עוזרים בניקוי השמשה. 

למה לקנות דרכנו מגבים שלך?

דרכנו באתר תוכל למצוא את המגבים שלך במחיר הזול ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. אנחנו דואגים לתת ללקוחותינו מענה מקצועי והסבר איך להרכיב את המגבים או כל חלק כזה ואחר. דרך האתר תוכל לבצע רכישה נוחה ומהירה תוך כדי גם לבחור באופן המשלוח שפתוח לבחירת הלקוח באם מדובר באיסוף עצמי או שילוח מהיר את בית הלקוח והכל בעלויות מוזלות עם החברות שילוח המובילות בארץ. יש לך מגבים ספציפיים שאתה מחפש ולא מצאתה באתר תוכל תמיד לפנות אלינו ואנחנו נדאג לעזור לך במציאת המגבים לרכב שלך, גם עם לא מופיעים המגבים תחת הרכב שלך אנחנו נעזור לך להשיגם.

צריך יעוץ לפני רכישת מגבים

תוכל תמיד לפנות אלינו גם אם לא מדובר במגבים שלך, אנחנו דואגים לפרט על כל חלק וחלק באתר ודואגים לתאר אותו ולתת תצלום של המוצר בשביל לספק ללקוחותינו את המידע לפני הרכישה. דרכנו תוכל לבדוק ולהשוות מחירים מול המתחרים והמכונאים, לפני רכישת המוצרים בשביל לחסוך בכסף ולדעת גם כי המוצרים באמת מוחלפים ברכב ולבחור באיכות שלהם. אתר חלקי חילוף לרכב שם דגש גדול על הוזלת המחירים ודואג לספק ללקוחות את השירות הטוב ביותר, וגם מספק ללקוחותיו בחירה עצומה של בחירה בכמה סוגים של מגבים וגם מוצרים אחרים.

IPPON Vision זוג מגבים לרכב

49.00

WhatsApp
תוספי דלק דיזל