Shopping cart₪0
אביזרים לרכב ספורט
אביזרים לרכב ספורט

ענף שיפורי הרכב בארץ הינו בין התחומים היותר מסקרנים, יותר דינאמיים ויותר עשירים שקיימים מבין תחומי ספורט רבים. הספורט המוטורי מוכיח שנה אחר שנה, כי אין גבול לשיפורים ולביצועים של כלי מוטורי בהינתן לו האמצעים הנכונים לו. 
בין אם מדובר בנהגי ספורט מוטורי המעוניינים לשפר את ביצועיהם ובין אם מדובר בחובבי אביזרים לרכב ספורט ושיפורים אחרים לרכב, הרי שעולם האפשרויות הינו בלתי מוגבל ומעמיד לרשות המשפרים אינסוף אביזרים ושיפורים מדהימים אשר יחוללו פלאים ברכב.

כדי להגיע לביצועים טובים יש צורך בהשקעה ומקצועיות. בכל הנוגע לשיפורי רכב, בין אם מדובר באביזרים לרכב ספורט ובין אם מדובר בשיפור יכולות המנוע – אין מקום לפשרות או לחוסר דיוק. המצוינות והחדשנות, הטכניקות המקצועיות והצורך בשיפור מתמיד מביאים אלינו עוד ועוד אביזרים מגניבים לרכב וממשיכים לשמור על עדכניות בתחום. 

המגוון העצום של אביזרים מגניבים לרכב מתחלק בעיקרו לשניים: שיפורים חיצוניים ושיפורים קוסמטיים הכוללים אביזרים לרכב המשדרגים את מראהו החיצוני, וכן אביזרים לרכב ספורט המיועדים לשיפור הביצועים של כלי הרכב ולהפקת תוצאות טובות יותר. לעיתים רבות, שני התחומים משתלבים זה בזה מאחר ואלו השואפים לביצועים איכותיים גם רוצים להעניק לרכבם את המראה המרשים ואלו המעוניינים במראה מרשים לרכב מוכנים להשקיע בשיפור הביצועים שלו.

שיפורי ביצועים ברכב

שיפורי הביצועים הנפוצים כוללים אביזרים לרכב ספורט ומערכות שונות דוגמת תוכנה לניהול המנוע המאפשרת להעלות את ההספק שלו באופן משמעותי. שינוי התוכנה יכול להפיק בין 80 עד 100 כוחות סוס יותר מההספק המקורי. אין ספק שמדובר באחד השיפורים המבוקשים ביותר. במקביל, משאבות דלק איכותיות מסוגים שונים להזרקה ישירה מוצעות לחובבי השיפורים הפנימיים. מגדשי טורבו איכותיים משפרים את ביצועי המנוע ומעלים את רמות הנצילות באופן משמעותי.

שיפורים פנימיים נוספים אותם למנות בין מגוון רחב של אביזרים מגניבים לרכב הם מערכות הזרקת מתנול ומערכות יניקת אוויר, מתלים ומערכות פליטה, אינטרקולרים, מערכות בלימה ועוד. כל אלו הופכים את חווית הנהיגה של משפרי הרכב בישראל למרגשת ואף ממכרת.

שיפורים קוסמטיים לרכב

בצד השני נמצאים השיפורים הקוסמטיים של הרכב. מגוון אביזרים לרכב מיועדים למעשה לשפר את הנראות שלו ואת הרושם שהוא משאיר על המתבוננים בו. בין המגוון העצום של אביזרים מגניבים לרכב המיועדים לשיפורים חיצוניים ניתן למצוא חישוקים מרהיבי עיניים שיעניקו לרכב מראה ספורטיבי וייחודי. שיפור מראה הרכב מתבצע באמצעות החלפת הפנסים והכנסת פנסי לד ונורות אחוריות וקדמיות בעלות מראה עתידני. 

לשיפור המראה הספורטיבי ניתן אף להדביק סוגים שונים של סטיקרים המיועדים בדיוק למכוניות ספורט. שאר אביזרים לרכב ספורט הינם שעונים ואביזרים אלקטרוניים המעניקים לרכב מראה ספורטיבי יותר. למעשה, כמעט כל מה שתחפצו בו נמצא בחנויות ובסוכנויות לשיפור רכבי ספורט. 

WhatsApp
תוספי דלק דיזל