Shopping cart₪0
תנו למכונות לשטיפה בלחץ להילחץ מהלכלוך בשבילכם
תנו למכונות לשטיפה בלחץ להילחץ מהלכלוך בשבילכם

מדינת ישראל למרות גודלה הלא גדול, ממוקדמת באיזור שמשלב בתוכו גם ירוק ופורח וגם נגב חולי ומדברי, בזכות עובדה זו אנו מדינה שחשופה לשינויים מאוד קיצוניים במזג האוויר ולצד ההתחממות הגלובלית בשנים האחרונות אנו עדים לגשמים פתאומיים או לסופות חולות שלא ראינו קודם לכן. שילוב של מזג אויר הפכפך במדינה הקטנה שלנו לצד ריבוי של רכבים על הכבישים מביאים איתם פתרונות מאוד יצירתיים לתחזוקה שוטפת של הרכבים האהובים שלנו.

מי מאיתנו לא אוהב להיכנס לרכב נקי שברגע זה יצא ממכונת שטיפה לרכב ולהתפנק למשך כמה ימים ברכב המבריק שלנו , עד הגשם הבא או סופת החול הבאה.

מכונות שטיפה לרכב הן פיתרון יעיל מהיר ואיכותי לכל מי שקצר בזמן ובוא נודה כולנו קצרים לרוב בזמן , כולנו רצים וממהרים לאנשהו ואין לנו זמן לבזבז על כניסה לשטיפת רכבים ומסירת הרכב שלנו לידי פועל אחד או שניים שיבריקו לנו אותו. אין מה לעשות לידיים אנושיות לוקח יותר זמן לצחצח לנו את האוטו מאשר למכונות שטיפה לרכב.

מכונות שטיפה לרכב מתאפיינות בשיטת ניקיון  לרכב מאוד ייחודית ונוחה, הרכב נכנס לרוב ללא נהג לתוך מנהרה בתוך המנהרה ישנן מברשות ענק וסילוני סבון השוטפים  את הרכב מכל כיוון אפשרי . הרכב נע לאט לאט במסלול השטיפה בתוך מכונות השטיפה ובסופו של דבר מסיים את המסלול מול מאווררי ענק המייבשים עד כמה שאפשר את הרכב לפני היציאה מין המנהרה.

מכונות שטיפה לרכב מאפשרות לנו לחסוך המון זמן יקר, מסירות לכלוך בצורה יעילה ומהירה ושומרות על הרכב ללא רבב. בסיום השטיפה בתוך מכונות השטיפה יש אפשרות לייבש את  הרכב ידנית על ידי עובדים במקומות השטיפה לרכבים דבר השומר על הרכב נקי לאורך זמן רב יותר.

מכונות שטיפה לרכב חוסכות לרוב לא רק בזמן אלא בכוח עבודה אנושי גם כן , אין צורך לאמץ עובדים רבים בשמש הקופחת על מנת לשטוף רכבים רבים, ההישגים במכונות שטיפה לרכב טובים לא פחות משטיפה ידנית אפילו יותר, ומונעים מהרבה אנשים את הטירחה של לעמוד בשמש ולעבוד קשה מאוד תמורת שכר נמוך מאוד בזמן שמכונות לשטיפת רכב עושות את העבודה מהר וללא מאמץ. 

WhatsApp
תוספי דלק דיזל