Shopping cart₪0
מה עדיף חלקי חילוף מקוריים? או חלקי חילוף חלופיים?
מה עדיף חלקי חילוף מקוריים? או חלקי חילוף חלופיים?

נתחיל עם הקדמה קצרה על חלקי חילוף מקוריים.

אז מה הם בעצם חלקי חילוף מקוריים לרכב? חלקי חילוף מקוריים בעצם הם החלקי אשרו נוצרו במפעל אשר בו יוצר הרכב עצמו והחלקי נבחנו והותאמו לפי מהנדס הרכב. החלקים המקוריים נבחנו על ידי מרבית המוחות של החברה ועברו את כל הבדיקות הנדרשות ובכך בעצם קיבלו את חותמת החברה. כאשר רוכשים חלקי חילוף מקוריים לרכב בעצם משלמים על אותם הבדיקות ועל אותם המהנדסים אשר חקרו ובדקו כל חלק וחלק ובכך החברה נתנה את חותמה ואת אישורה על החלק המקורי.

ונעבור לחלקי חילוף חלופיים.

חלק חילוף חלופי הוא בעצם העתק מדויק של החלק המקורי אך שהוא עשוי מחומרים פחות איכותיים. לא תמיד החלפים הם פחות טובים! חשוב לציין שיש חברות אשר נועדו לשדרג את החלפים ולעלות על החלק המקורי ברכב. יש חברות שמספקות חלקי חילוף מקוריים לרכבים, ובמקביל מייצרות חלקי חילוף חלופים לרכבים אחרים. לפעמים חלקי חילוף לרכב חלופיים יחסכו לנו קצת כסף אבל ירגמו לנו לנזק רב במערכת הרכב, לכן כאשר בוחרים חלקי חילוף חלופים צריך לדעת ולשאול האם עדיף והאם יש סיכון באותה חברה של החלק החלופים לרכב, ניתן לשאול זאת את המכונאי רכב או את המוכר החלף.

מה שונה בחלקי חילוף המקוריים לחלקי חילוף החלופיים?

כאשר נתבונן על החלק המקורי ועל החלק החלופי לא נראה הבדל בעין. החלק הוא אותו החלק בדיוק אך החומרים אשר החלק עושי מהם הם שונים. לעיתים ניתן למצוא חלקי חילוף חלופיים שעשויים מחומרים איכותיים יותר! מהמקורי! וישנן חלקי חילוף חלופים שעושים מחומרים זולים, ופה הסיכון שלנו לקחת חלק שיעשה את העבודה ולא במלואה שווה לנו? האם כדי לקחת סיכון? יש חלקים שהם פחות "קריטיים" שניתן לרכוש חלפים זולים יותר ויש חלקים שהם קריטיים! שבהם לא ניקח את הסיכון ונעדיף לקחת את החלק המקורי שהוא עולה לפעמים כפול במחיר.

אז מאיפה קונים חלקי חילוף מקוריים או חלופיים?

אצלנו באתר ניתן לרכוש את כל סוגי החלקים לרכב שלך, בין אם זה מקורי או חלופי והאם זה חלופי איכותי יותר והוא זול יותר.
החלפים והחלקים המקוריים באתר יופיעו כאשר תבחרו את הרכב שלך לפי היצרן, הדגם, הנפח והשנתון שלכם ולאחר מכאן תפתח לכם גלילה ובה כל חלקי חילוף אשר מתאים אך ורק לרכב שלכם.

להזמנות חלקי חילוף מקוריים דרך הוואטסאפ לחץ כאן

WhatsApp
תוספי דלק דיזל