Shopping cart₪0
למה חשוב לעשות השוואת מחירים לפני רכישת ביטוח ברכב
למה חשוב לעשות השוואת מחירים לפני רכישת ביטוח ברכב

תחום ביטוח הרכב הוא אחד התחומים הטעונים ביותר בנושא הצרכנות, תרתי משמע... נושא הביטוח, על אף שזה נשמע לנו משולל כל הגיון, משתנה בכל עת וישנם ניואנסים חשוב מאוד שאם נשים/תשימו עליו דגש ואת תשומת הלב, תראו כיצד רמת ההוצאה שלכם, לפחות על הרכב, תרד בכמה מאוד ואפילו אלפי שקלים בתווך של בין שנה לשלוש שנים!!!

כאשר אנחנו מסתכלים על המחיר הכללי של הביטוח, קיימים נושאים רבים שמתפספסים, המחיר הכללי והחודשי מתגמד במקרים של קבלת ביטוחים שאינם מתאימים ואינם מכסים. היום נדבר על כמה מיתוסים מוכרים בנושא הביטוח, מדוע הם משוללים כל בסיס וכיצד, באמצעות ניפוץ אותם מיתוסים נוכל להגיע לאותו חסכון משמעותי...

ביטוח רכב השוואת מחירים

"הפול אינו משתנה..."

העובדה שהפול, כלומר ביטוח החובה אינו משתנה, זוהי עובדה שאין עליה כל עוררין. הפול אכן אינו משתנה וקיים באותו מחיר בדיוק בכל חברות הביטוח. זוהי אחת השגיאות הנפוצות ביותר הקיימות בשוק הפרטי, המחשבה שהמחיר הוא אותו מחיר אצל כולם . עם זאת, חשוב מאוד להבין שבכל הקשור לביטוחים המשלימים, שאינם ביטוחי חובה, אך מתפקדים ככאלה אצל הרוב המכריע של הנהגים נתונים לשינויים, על פי סוג הרכב, אורך הנסיעה , וותק הנהג וגילו, וכמובן היסטוריית התאונות ועבירות התנועה שביצע.

חשוב מאוד להבין, שדווקא פה אתם והיכולת שלכם לבצע את השוואת מחירי ביטוח הרכב וקבלת המחיר הכדאי ביותר עומדת למבחן, ואינה דמיונית כלל, כתוצאה מהיכולות השונות של החברות, הסוכנויות והסוכנים לעשות שינויים ולהעניק הטבות שבמסגרת האפשרויות שלהם, לעומת הפול אשר מוגדר על פי חוק ואינו ניתן לשינוי.

הסכנה שבהרגל או "יהיה בסדר"

יהיה בסדר הוא בין הביטויים היותר נפוצים בחברה הישראלית וכביל לאותם מקרים שכיחים בהם אנחנו באמת בסדר, היום נגמר בשלווה ובחזרה הביתה כלעומת שבאנו, לפחות מבחינה פיזית, עד ש... מתרחשות הפתעות פחות נעימות. חשוב מאוד לדאוג לכיסויים שמעבר לביטוח החובה ולקרוא את האותיות הקטנות שבתנאים ובהצעות הפוליסה. רבים מאתנו עושים את הפוליסה רק מאחר שהחוק מכיב ומכריח אותנו. חשוב מאוד להבין שבסופו של דבר הביטוח, ובמיוחד הביטוח המקיף והמשלים לרכב מיועד בראש ובראשונה עבורנו ועבור היקרים לנו.

חשוב מאוד לוודא כי אתם בוחנים ומבינים את הפוליסה לאשורה וכי היא תעמוד לשירותכם ולרשותכם במקרים פחות נעימים בהם לא תוכלו לומר יהיה בסדר, במקרים כאלה, חשוב מאוד לדאוג לכך שיהיה מישהו שידע לדאוג בפרטים הקטנים הביורוקרטים והטורדניים, אשר במרבית המקרים מטים את הכף דווקא לטובת בסוכן הביטוח.

השוואת מחירי ביטוח רכב

בזמן תאונה או גניבה אותם לא תחשבו כמה שילמתם והאם עקצו אתכם בשקל תשעים....

חברות ביטוח, לפחות מרביתן מתחייבות לתת לכם רכב חלופי תוך 15 יום פחות או יותר, מיום התאונה/הגניבה. אבל מה קורה? אתם זקוקים לרכב כבר עכשיו! הידעתם, שקיימו סוכנויות ביטוח אשר סוגרות לכם את הפינה הזאת ללא תוספות כספיות יקרות ערך- מענה שירותי כזה חשוב מאוד לבדיקה ולמיקוח לטובת הנוחות שלכם בזמן בו אתם באמת זקוקים לשירות, אחרי ששילמתם מידי חודש ושנה.

WhatsApp
תוספי דלק דיזל