Shopping cart₪0
רכב הסעות - סוס עבודה שעובד כמו חמור!
רכב הסעות - סוס עבודה שעובד כמו חמור!

חלקי חילוף לרכב הינם מוצר מבין הנצרכים ביותר במדינת ישראל. כל כלי רכב ממונע צריך חלקי חילוף באופן תדיר, מי באופן נצרך יותר, ומי באופן נצרך פחות. למדו עוד על חלקי חלקי חילוף לרכבי הסעות בפרט, ובכלל לכלי רכב ממונעים במאמר הבא.

 

אם נתמקד לרגע ברכבי הסעות, ידוע לנו שרכבי הסעות נוסעים קילומטרים על גבי קילומטרים במהלך השנה, הרבה מעבר לרכבים פרטיים אחרים. על אף שרכבי ההסעות המודרניים אמינים וחזקים הרבה יותר לעומת הרכבים של השנים הקודמות (נניח למשל בשנות ה-90), עדיין צריכות חברות ההסעה השונות לבצע תיקונים לרכביהם באופן קבוע במשך כמה זמן, והן ממש מקפידות על כך.

 

מדוע? כי זה מה שמחזיק את העסק שלהם עובד. חברת הסעות אינה רוצה לאכזב כלל וכלל את לקוחותיה, מכיוון שהיא מתקיימת מזכייה במכרזים שמוציאים חברות ועסקים שונים הצריכים שירותי הסעה לתקופה מסוימת. במידה וישנה הזנחה מתמשכת ברכבי ההסעות של חברת ההסעות, בסופו של דבר יכול לקרות מצב שברגעים הכי קריטיים, כשצריך למשל ביצוע משימה כמו למשל הסעת עובדים למפעל, או להסיע תיירים באמצע המדבר בדרך לאילת, לא יצא לפועל, וייכשל בביצוע. וכל זאת בגלל היעדר טיפולים באופן נאות לרכבי ההסעה. כמובן שדבר זה לא ימצא חן בעיני הלקוח של חברת ההסעות, והוא ינטוש אותה ברגע שיתאפשר לו, בכדי למצוא חברת הסעות מהימנה יותר.

מה עושים חברות הסעה? מוצאים מקום אמין וטוב , עם מחירים סבירים שיתקנו להם את הרכבים. טיפ מומלץ להורדת מחירי הטיפולים השוטפים יהיה לקנות את חלפי הרכב בנפרד, ולא מהמוסך עצמו. כך תחסכו לעצמכם פערי תיווך, ותוזילו את הטיפול. הסעות מיניבוסים של חברות הסעה של חברת פולקסווגן למשל, ידועים כרכבים בעלי חלקים יקרים, ולכן אפשר להוזיל במעט את התיקון באמצעות רכישה עצמאית של החלפים.

כמו כן, טיפ טוב שתקף לכל בעלי הרכבים יהיה לטפל במוסכים שאינם מוסכים מורשים של יבואני הרכב בארץ. יבואני הרכב בארץ גובים מחירים שערורייתיים לעתים במוסכיהם, ואת הכאב המצטבר שנוצר בכיס שלכם אפשר להעלים במידה מסוימת ע"י מעבר לטיפול במוסכים שאינם מורשי היבואן. יחד עם זאת נמליץ לבחור מוסכים מורשי משרד התחבורה, וכן לברר מחברים ועמיתים על מוסכים מומלצים לטיפול זול ואמין.

WhatsApp
תוספי דלק דיזל