Shopping cart₪0

  •  בולם למכסה מנוע חלופי באיכות גבוהה מאוד.
  • תואם את הבולם מכסה מנוע המקורי ב100%.
  • הרכבה עצמאית פשוטה מאוד לפרק ולהרכיב באותה הדרך.

בולם קדמי למכסה מנוע לאופל מוקה

תפקידו של הבולם הוא לחזיק את המכסה מנוע פתוח ומורם ללא צורך בעזרה ידנית, במידה והבולם למכסה מנוע אינו מחזיק את מכסה המנוע עליך להחליף את הבולם לרכב. מומלץ להחליף זוג בולמים למכסה מנוע בכדי לשמור על איזון בין הבולמים למכסה מנוע, בולם חדש פועל בשונה מהישן וזה מה שגורם לפגיעה ישירה בבולם למכסה מנוע הקיים.  

למה לרכוש דרכנו בולם למכסה לאופל מוקה?

אנחנו בחלקי חילוף לרכב דואגים לשמור על ליין של מוצרים איכותיים ולא מתפשרים על איכות כלל. דרך האתר תוכל לרכוש בולמים למכסה מנוע לאופל מוקה פשוט תבחר ברכב שלך תוסיף את המוצר לעגלת הקניות רכוש אותו ואנחנו נדאג שהוא יגיע אליך עד לכתובת המבוקשת תוך מספר ימים בודדים. במידה ולא מצאת בולם לרכב שלך פנה אלינו דרך צור הקשר ונציגנו ישמחו לעזור לך באיתור בולם למכסה מנוע לאופל מוקה שלך או בהזמנה מיוחדת בשבילך במידה וקיים בשוק בולם למכסה מנוע אשר מתאים לרכב שלך. דרך האתר תוכל להזמין את הבולמים למכסה מנוע לאופל מוקה ובחור סניף שהבולמים ימתינו לך שם ותוכל להגיע ולהסוף אותם ללא עלות נוספת פשוט להגיע ולקחת.

עזרה ברכישה לבולם מכסה מנוע לאופל מוקה

נכנסת לאתר ולא הצלחת לבצע רכישה לבולמים למכסה מנוע או שלא מצאת בולם שמתאים לרכב שלך? תוכל לפנות אלינו בשעות הפעילות ונציגנו ישמחו לתת לך שירות בכל הקשור לבולמים לרכב או לכל חלקים כאלה ואחרים. בשביל לדעת שאכן מדובר בבולם למכסה מנוע לאופל מוקה שמתאים ב100 אחוז עליך להכנס לאתר ולבחור ברכב שלך ביצרן הרכב בשנתון הרכב בנפח הרכב בדיוק לפי הרשיון, ואם תרצה לבדוק את זה עם נציגנו פשוט תמסור את הפרטים שהנציג יבקש.

קפס 11339862 דוק

בולם למכסה מנוע לאופל מוקה

230.00-299.00

אנא בחר נפח מנוע ושנה על-מנת להוסיף לעגלה.
WhatsApp
תוספי דלק דיזל