Shopping cart₪0

  • קיט ברקסים קדמי  לאופל מוקה מתאים ב100%.
  • הקיט כולל: צלחות ברקס ורפידות בלם קדמי בלבד.

קיט ברקסים קדמי לאופל מוקה

קיט ברקסים קדמי  לאופל מוקה שלך במחיר הכי זול בארץ ביחס לאיכות המוצר, הקיט כולל: סט רפידות קדמיים,  צלחות בלם קדמי . קיט ברקסים קדמי לאופל מוקה ממתאים לרכב שלך ב100% והיינו באיכות גבוה. חשוב לבדוק בכל טיפול את מצב הברקסים ברכב ולדעת כי אם מחליפים אותם מומלץ מאוד שבעל מקצוע יבצע את העבודה של החלפת קיט ברקסים קדמי לאופל מוקה.

למה לרכוש קיט ברקסים קדמי  לאופל מוקה שלך?

אז למה לרכוש קיט ברקסים קדמי לאופל מוקה שלך? מהסיבה הפשוט אצלנו בחלקי חילוף לרכב תוכל לקבל את קיט ברקסים קדמי לאופל מוקה שלך במחיר הזול ביותר ברשת וגם להשוואת מחירים בין המכונאי או חנות חליפים, ובכך לחסוך כסף ולבדוק איכויות ויצרניות. עוד סיבה מדוע כדי לך לרכוש דרכנו קיט ברקסים קדמי לאופל מוקה שלך, הקיט נשלח עד לבית הלקוח עם אחת מחברות המשלוחים המובילות בארץ בתחום השילוח ועלות המשלוח מוזלת.

צריך ייעוץ בקשר לקיט ברקסים קדמי לאופל מוקה?

צריך עזרה / ייעוץ בקשר לקיט ברקסים קדמי  לאופל מוקה שלך? לא מצאת קיט ברקסים קדמי  לרכב שלך? רוצה לבדוק שאכן הקיט מתאים ב100% לרכב שלך? פנה אלינו דרך הדף צור קשר המופיע בחלקון העליון של דף הבית ושלח לנו פניה או התקשר אלינו למספר 1700-72-0001 ונציגנו ישמחו לתת לך שירות מקוצעי ואמין. כל שאלה שתרצה לשאול אותו אל תהסס וצור איתנו קשר גם עם לא מדובר בקיט ברקסים קדמי לאופל מוקה שלך.

קפס 113468647 דוק

קיט ברקסים קדמי לאופל מוקה

0.00-685.00

אנא בחר נפח מנוע ושנה על-מנת להוסיף לעגלה.
WhatsApp
תוספי דלק דיזל