Shopping cart₪0

  • משולש עליון לאופל מוקה איכותי תואם למקורי ב100%.
  • מגיע כיחידה אחת בלבד.
  • התמונה להמחשה בלבד!

משולש עליון לאופל מוקה

משולש עליון לאופל מוקה הוא החלק התחתון שנתפס בין הבולם זעזועים לגלגל ושלדת הרכב. בדרך כלל מחליפים את התפוחים של המשולש עליון ולא את המשולש עליון לאופל מוקה, נדיר שמחליפים משולש עליון לרכב אם המשולש עליון לא נפגע מתוצאה של תאונה או מכה. מומלץ לבדוק את תקינותם של המשולש עליונים והתפוחים של המשולש עליון (בעיקר את הגומיות) מידי טיפול, כי לא נעים בכלל שגומיית התפוח מתפרקת במהירות סבירה של 50 קמ"ש ומעלה ואחד הגלגלים לא בשליטת הנהג ופונה לצדדים כרצונו. יש משולש לרכב שלך שלא מופיע באתר ואתה מעוניין לרכוש פנה אלינו ואנחנו נדאג לספק לך את המשולש עליון לאופל מוקה שלך.

מתי מחליפים משולש עליון לאופל מוקה שלי?

במידה והמשולש עליון ניזוק מתוצאה של תאונה דרכים או מכה שגרמה לסדק או עיקום, מומלץ כאן להחליף את המשולש עליון לאופל מוקה ולרכוש משולש עליון חדש. בדרך כלל מחליפים את התפוחים של המשולש עליון לאופל מוקה כי הגומייה התייבשה והיא יכולה להתפורר בעת הנסיעה. חשוב לדעת כי העבודה מתבצעת אצל בעל מקצוע ולא לבד מכיוון שמדובר בחלק בטיחותי שעדיף לא לשחק איתו, כי אם במהלך הנסיעה המשולש עליון התנתק מהגלגל או שאחד מהחיבורים לא חוברו כהלכה יכולים לגרום לנזק גרוע וגם סכנת חיים.

למה לרכוש דרכנו משולש עליון לאופל מוקה?

אנחנו בחלקי חילוף לרכב מציעים לקהל לקוחותינו משולש עליון לאופל מוקה במחיר הזול יבותר שיוכל למצוא ברשת האינטרנט הישראלית וכמובן מבלי לפגוע באיכות המשולש עליון. אצלנו תוכל למצוא את כל המידע על המשולש עליון לאופל מוקה כמו תיאור מפורט ומדויקת וגם לדעת מה ארץ היצור שלו וגם לראות תמונה מדויקת של המוצר ובכך לדעת כי אתה רוכש את המשולש עליון הנכון ושלא תהייה טעות. יש לך שאלה ואתה מעוניין לדבר עם בעל מקצוע בכדי לקבל מענה רלוונטי בעניין המשולש עליון לאופל מוקה שלך, פנה אילנו ואנחנו נדאג לתת לך את המענה. אצלנו גם תוכל לבצע את הרכישה ובחור בכמה סוגי משלוח שאח מהם הוא משלוח אקספרס עד לבית הלקוח בעלויות מוזלות עם חברות השילוח המובילות בתחום השילוח בארץ.

קפס 113468683 דוק

משולש עליון לאופל מוקה

0.00-1,750.00

אנא בחר נפח מנוע ושנה על-מנת להוסיף לעגלה.
WhatsApp
תוספי דלק דיזל